Soffpotatis



Ligger på soffan och tycker synd om mej själv och är allmänt ynklig ;) Men egentligen tycker jag det är ganska skönt.
Sov dock inget vidare inatt, vaknade femtiden och sov jätteoroligt hela morgonen, var så täppt i näsan och snorig och allt om vartannat. Nu är det bättre men är otroligt tung i huvet. Har litet stegring men inget farligt.
Vädret är alldeles passligt för att ligga inne och snörvla, det är grått och blåsigt och behagligt och ser ut att börja regna snart. Jag gillar sommarregn.
Hade tänkt åka ner till Strandhem ikväll och grilla med "småbarnen" men jag tror det är bäst att låta bli om jag ska klara av att spendera helgen i Nykarleby på reunion med fjolårets team. Och det vill man ju inte missa!! :)
Nu ska jag återgå till Greys Anatomy :P

(Hej, jag kom mig till och med iväg till stadshuset igår för att rösta! Det har ni väl gjort? Annars får ni se till att göra det över helgen! :))
2009-06-03 @ 13:59:36 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback