bröllopsnoja??



Jag tror jag har fått något fel av allt bröllopsprat på sistone. Folk gifter sig åt alla håll och det är bara en massa bröllop i alla serier och filmer jag ser på. Och mitt i allt kommer jag på mig själv med att googla bröllopsklänningar!
Och nu kära vänner ska jag berätta nånting för er. Jag har ALDRIG planerat eller knappt ens funderat på mitt bröllop! Jag menar, de flersta flickor har väl nån dröm eller fundering om hur de vill att deras bröllop ska vara (jag har för mig att det är ganska vanligt iallafall). Utom jag. Helt seriöst så har jag min begravning betydligt mer planerad än mitt bröllop! (Min begravning är dessutom ganska noga planerad ;P Viktigast med den är iallafall att den inte är mörk och tung och jobbig, det ska finnas HOPP! :D) Men mitt i allt sitter jag och googlar bröllopsklänningar! Hallåååå! What´s wrong with me? ;P

I och för sig berättade facebook för mig att jag ska gifta mig i juli nästa år så det är väl nog bara att sätta igång... Man borde bara hitta nån att gifta sig med först förståss... Liten bisak bara ;D

Jonä, nu byter vi samtalsämne! :P
Grannarna här ovanför har fest. Dom är inte tysta precis. Och de har ganska enformig musiksmak.

Vill ni lyssna på något trevligt kan jag rekommendera jack johnson-better together.
Låter litet som Jason Mraz, och i denhär live-versionen har han med ett skönt munspel också. Feelis.

Oj, jag ljög nog litet förresten! Jag har faktist haft EN bröllopsfundering/plan tidigare. Jag vill vara en barfotabrud... :P


Annars jo. Så skriver jag uppsats och planerar min 5½ veckors packning. Var ute på stan ett varv ikväll och inhandlade litet av det sista jag behöver. Som ett par shorts och ett par flipflops till exempel. Kollar litet Gilmore Girls gör jag också och skrattar åt att någon kan prata så snabbt och vara så ironisk. Me lajk.

Varsågod, nu kan du återgå till ditt liv.
2009-06-12 @ 22:52:38 Bara Jag Permalink


Kommentarer
Postat av: hanna

gilmore!!!jag ska bli en gilmore. julia, bröllop? jag är chockad

2009-06-12 @ 23:08:07
URL: http://skogsflickan.blogspot.com
Postat av: sandra

Samma här! Jag har galet myki bröllop i mitt huvud... Men det kanske jag borde ha?! :)



Åh, Ä-N-T-L-I-G-E-N (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Någon som förstår sig på Jack Johnsons better together!! :D Du ska lyssn på hans album om du gilla den låten, superbra! (Hitta du förresten den från min blogg?! ;) )



Ha e bra Julia!

2009-06-14 @ 09:44:19
URL: http://mjaumuffins.blogg.se/
Postat av: Julia

ja tror du har rätt att ha bröllop i huvudet sandra ;D



Ja ojj,den e nog jättebra!! Å joo, ja hitta den hos dej så tack för tipset! :D

2009-06-14 @ 11:59:30
URL: http://ulu.blogg.se/
Postat av: Jode

Menar du att inga av min förslag duger? Jag hitta faktiskt din lista här fö ett tag sen. Jag jobbar vidare! :)

2009-06-15 @ 12:55:23
Postat av: Julia

nää jode, dom duger int, tycker du borde börja förstå de vid dethär laget! ;P

Brabra, jobba på bara, du har nog en ordentlig utmaning här alltså.... :P

2009-06-16 @ 00:39:21
URL: http://ulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback