Hemlängtan



Tjohej. Jag har en traktor i halsen och en extra kamin i mitt huvud. Har mest bara legat på sängen idag, precis som igår kväll. Hade sån grym huvudvärk igår, och idag har det kännts som om jag skulle ha 39 graders feber trots att mätaren visar 36... skumt!

Idag har jag faktist haft en del hemlängtan sådär riktigt på riktigt. Sådär så att det kändes som om jag väldigt gärna hade legat på min egen säng hemma i lägenheten. Jag saknar lägenheten. Och närpesmänniskor.
Men jag vet ju också att det kommer att vara skönt att vara i lägenheten bara första kvällen och sen kommer jag att få team- eller överlag människoabstinens. Och i Närpes händer det ändå inte så mycket fast det känns som att man missar massor när man är borta hela sommaren (för andra året i rad).

Men jag saknar Ann och Ikkis. Och Tove, Jessica, Fredde, Malin, Elin... ja hela gänget!! Och en massa andra människor som jag kanske inte umgås med så jätteofta men som ändå saknas när man inte har dem i närheten! Men man har ju några sommarveckor kvar så kanske man lyckas få lite närpessommar också. Sitta i en bil på epee-parkeringen tills två på natten fast man ska upp nästa morgon, simma vid kråsin, köra runt i en bil och klaga på hur tråkigt allt är, fara till kstad på heltokiga chaffisuppdrag,  vara barnvakt år Ika och Ann... <3 :D

Och så saknar jag Felicia. Och till och med Evelina litet ;) Dom är nog fina mina systrar.
2009-07-22 @ 21:24:52 Teamliv Permalink


Kommentarer
Postat av: Andreas Cucca

Julia, krya på dig min vän!

Hope to see you soon!

Hugs and blessings!

-Andreas Cucca

2009-07-23 @ 01:35:33
URL: http://www.cucca.se
Postat av: Felicia :)

Janå de märks no att du e sjuk ;D Tillåme stavningen blir fel å du som ha skrivi å läst sen du kund gå ;D



"Hade sån grym huvudvärk igår, och idag har det "kännts" som om jag skulle ha 39 graders feber trots att mätaren visar 36... skumt!"



Oj Oj Julia ;D Känts me på N ;)



Saknar dig mää! :)<3 Så tomt häär! :/ Kom hem snart :D Å Köp Lite godis åt mig :D



Kram Felicia

2009-07-24 @ 20:01:44
Postat av: Felicia :)

Två*

Hehhe ;D Här pratar ja om att du stavar fel men så går ja själv å gör ett stavfel ;D Nåja, That's life ;)

2009-07-24 @ 21:02:38
Postat av: Felicia :)

Janå de märks no att du e sjuk ;D Tillåme stavningen blir fel å du som ha skrivi å läst sen du kund gå ;D



"Hade sån grym huvudvärk igår, och idag har det "kännts" som om jag skulle ha 39 graders feber trots att mätaren visar 36... skumt!"



Oj Oj Julia ;D Känts me två N ;)



Saknar dig mää! :)<3 Så tomt häär! :/ Kom hem snart :D Å Köp Lite godis åt mig :D



Kram Felicia

2009-07-24 @ 21:03:17
Postat av: Felicia :)

Hahha, de märks no att du e sjuk julia ;D Du stavar fel å du som ha kuna läs å skriv sen du kund gå ;D



"Hade sån grym huvudvärk igår, och idag har det "kännts" som om jag skulle ha 39 graders feber trots att mätaren visar 36... skumt!"



Hohho, Känts me två N ;D



Saknar dig mää!<3 De e så tomt här :/ Si till ti kom hem snart! :D Å Ta Me dig MASSA Godis åt mig! :D

Annars... ;)



Kram Felicia

2009-07-24 @ 21:07:15
Postat av: Ann

Jag saknar tieg å, elå vi all shärhäim saknar de =) Bare väntar åp ny viik tå du kmr :)

Puss på dejj sööt <3

2009-07-26 @ 11:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback