Eskilstuna-bilder

Jag ligger på en heltäckningsmatta på ett kyrkgolv och dricker isbitar och förgås. Här är SÅ hett. Förmiddagens konserter var nästan outhärdliga alltså... jag gick runt med schal på huvudet och blev kallad minimuslim :P



Ibland hittar man litet internet här i kyrkan där vi bor (Fristadskyrkan i Eskilstuna), men ibland funkar inget annat än facebook :P Nu håller jag iallafall på att ladda upp litet bilder från Ekenäsveckan på facebook, så man kan ju kolla där ifall man är intresserad av vad vi har sysslat med.

Delar med mig av några Eskilstuna-bilder dock, innan jag sticker iväg till järntorget för tre konserter till innan kvällens kvällsmöte.


jag o angelina på båten

angelina o edith

gårdagens konsert på järntorget

konsert på fristadstorget idag

angelina

drama
2009-07-02 @ 16:09:09 Teamliv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback