What a beautiful day

Publicerar gårkvällens inlägg nu, blogg.se fick stärv.... :P


Dagens middag


såhär ser man ut när man duschar med kläderna på....

till och med Ilppis fick en del vatten över sig... :D

Tomppi försöker städa upp förödelsen efter vattenkriget...

Wow vilken kväll alltså! <3 Hade en jättetung förmiddag, jag var så otroligt trött. Har någon inflammation eller något i halsen och munnen så det tar jättemycket energi av mig. Men på eftermiddagen åkte vi till poolen och delade ut lite flyers om kvällens konsert och sen låg vi bara och solade och hoppade i vattnet några varv! SÅ skönt och jag fick definitivt tillbaka litet energi! Sen fick vi middag bestående av MEGA-pizzor! :D
Och kvällens konsert sen!! WOW! :D Gud har verkligen fått göra något denhär veckan och han har berört så många av dehär ungdomarna vi har lärt känna! Jag bara satt och log som ett fån och skrattade för mig själv i slutet av konserten, jag var så otroligt lycklig! Det här är ju det bästa som finns! Att se killen som blev frälst i onsdags och andedöpt i morse stå och be för sina kompisar som blev frälsta och andedöpta ikväll.... :D
Sen avslutade vi konserten med värsta röj-partyt och hoppade runt och sjöng solution...
Kvällen avslutades med ett ordentligt vattenkrig, först ute på gatan och sen inne i duschen :D Det gick dock aningen våldsamt till så både dörrar och duschslangar flög....

Jag <3 teamliv!



2009-07-26 @ 12:39:28 Teamliv Permalink


Kommentarer
Postat av: jossan

wow, de låter så najs!

2009-07-29 @ 10:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback