pics

Är fortfarande trött, sjuk och har hemlängtan. Men visst njuter otroligt jag av att vara här ändå, det vore bara kul om man hade litet mera energi. Idag blir det konsert vid poolen (där det samlas flera tusen människor varje dag) på eftermiddagen och sedan kvällskonsert här i zadarska (ungdomscentret där vi bor). Jag har en predikan att planera till kvällen så egentligen borde jag inte sitta här och nörda mig... :P Men jag tänkte iallafall bjuda på några bilder från de två senaste kvällarnas sena flummigheter. Vill ni läsa mer om vad som sker kan man ju alltid kika in på team actions hemsida och klicka sig in på nyheter.


soff-i-propp och ilpikonna


hej jag heter julia och jag bor i ett tält


våra småflickor! <3 sofia å skrutten/babyborn/JB/Juli AB/Bengan/AC

pojkarnas logi/samlingssalen (här är sååå snyggt och lyxigt om man bortser från kaoset VI skapat! :P)

undertecknad snattade ilpikonnas brills

sen mittiallt hittade jag elin och ilpo i min säng (okej, min madrass)!

Always-Hillsong går på repeat idag. Cause all You are is all I want, always. Draw me close in Your arms, oh God. I wanna be with You, I wanna be with You.

Nu åter till planeringen... oj Jesus...
2009-07-23 @ 12:27:53 Teamliv Permalink


Kommentarer
Postat av: lottaregina

haha Julia ha fått så många fina smeknamn :D

2009-07-23 @ 20:56:34
URL: http://lottaregina.wordpress.com
Postat av: Görkki

"sen mittiallt hittade jag elin och ilpo i min säng"



Bra med bilden så man undviker missförstånd

2009-07-24 @ 11:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback