PlööpApa!

Min mamma har ett shampo. Det står på burken att det luktar citrus men dom ljuger. För i mitt hår luktar det maskrosor.
Idag har jag gjort ingenting och varit alldeles passlit barnslig. Just nu har jag en hatt av en plastpåse.

Igår träffade jag Tove, Micke, Jessica, Fredde, Linda och Jussi. Satt på TB halva kvällen.
Sen for jag ut och körde med Elin, och for  till JP en stund när pojkarna spelat poker klart.
Lider fortfarande av dendär arma blindtarmen så va int alltför pigg men de va iallafall skönt att träffa lite folk.

Ska väl fara ti Malin en stund sen ikväll :)

Ny ska ja stryyk na stjortor...:P

2009-01-31 @ 19:30:17 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: lukke

Du har väldigt kreativa blogginläggstitlar.. beskrivande o så.

2009-02-01 @ 01:05:48
Postat av: Julia

haha :D

2009-02-01 @ 21:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback