Joonää, vetja he! :P

Jag tror seriöst att det bästa med att vara tillbaka i vasa är att man får så iskallt vatten ur kranen!
Jämfört med hemma där man måste stå och tappa en kvart innan vattnet ens börjar vara annat än bara ljummet!
Fast iofs är inte vattnet lika gott här i stan som i Närpes, det smakar så mycket klor här.
Men det vänjer man sej med efter ett tag.

Jag har varit i Vasa nu ons-to. Gjort inget vettigt alls. Skulle egentligen hit och fixa fram tentlitteratur men allt är utlånat och reserverat hundra gånger så det går litet dåligt. Borde skriva tenten nästa fredag... :/
Men jag har iaf träffat Hanna, det var tur, annars skulle jag ha fått riktig ordentlig abstinens efter henne!

Men idag bär det av till Närpes igen. Har inga skilda planer för helgen än så länge men måste hemhem iaf, lämnade så mycket saker där som jag inte kan vara utan här i stan.

Nästa vecka blir det pluggande alla dagar bara jag får tag i något att plugga :P
2009-01-09 @ 12:35:29 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: hanna

jag tror jag kommer att flytta in i din säng snart. typ i fotändan, så om du vaknar nån gång mitt i natten av att de e nån annan än du och datorn i sängen så e de jag.have no fear Hanna is here. du kan ju bjuda mej på te då... :)

2009-01-09 @ 14:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback