Jag=eremit

Ibland förstår jag inte mej själv.
Är extremt uttråkad och vill egentligen hitta på någonting men ändå for jag inte med till Närpes på Kims födelsedagsfest.
Nä, då ska ja sitta här och ruttna och ha tråkigt. Smart Julia, verkligen.
Men jag är så trött! Och har sån huvudvärk. Och just nu är jag verkligen på dåligt humör.
Har ingen lust att göra nåt. Men jag vill ju inte vara ensam heller.
Äh. Jag tror jag tar och sover mej genom hela kvällen.

Imorgon ska jag iallafall till Närpes fram och tillbaka för att öva med bandet.

Har haft kriminalpolitikföreläsningar fre-lö nu. Intressant men tung med så långa föreläsningar.



Uppdatering.
Jag är på bättre humör nu.
Har varit ute med Elin och pratat och spelat photoplay och till och med städat mitt rum litet.
Kunde tyvärr int damsuga för jag fick städnoja först klockan 12...:P
Men det skulle verkligen behövas, haha :P Ett tag sedan sist.
Sitter och kollar serier och funderar och andas. Är riktigt nöjd med mitt eremitliv ikväll.
Nästa vecka blir ganska så fullbokad så då kan jag ju bra ta det lungt nu :)

Dagens
Humör: extremt trött->slö->halvdeppad->glad, lugn och nöjd
Gjort: varit i skolan halva dagen, sovit, handlat, träffat elin, tagit det lungt
Planer: kolla lite one tree hill och sen gå och sova :)
Lyssnar på: Rosie Thomas
Läser: Guldkompassen
Dricker: vatten i stoooora glas :D
Klädsel: mjukisbyxor, varma stickasockor och röd stickablus :)
Middag: cheeseburger på hese :P nyttigheten själv, det är jag det :D
Äter: kaviarsmörgås
Bästa: få krim.pol kursen färdig, träffa elin, mysa hemma
Sämsta: mitt omotiverade dåliga humör tidigare idag
Väder: vinter. blä. Ge mej solsken och värme!!!
Klockslag: 01.23
2009-01-24 @ 17:29:35 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback