Insulinpump

Nu sitter jag ensam hemma och surfar och läser på om insulinpumpar...:P
Hittade just en sån pump som jag har önskat att det skulle finnas, som både mäter blodsockret var femte minut OCH pumpar insulin. VILL HA! :)
Skulle vara SÅ mycket bekvämare än att behöva ta sprutor 6-7 gånger om dagen... :/ Iofs skulle man antagligen bli smått irriterad på att sitta fast i pumpen hela tiden... Men dom är ändå inte så stora så man vänjer väl sej.
Hitta intressant blogg också: bloggingdiabetes.com



Det är tyst här. Har blivit så van att ha folk runt mej hela tiden nu när jag varit hemma så länge, så det känns riktigt konstigt när det är så lungt här. Men skönt också.
Evelina är hos Wickman och resten av familjen åkte ut till villan. Jag far ut först imorgon. Vi ska åka ut med morbror till hans villa och åka snöskoter och svävare :)

Ikväll blir det vel att hitta på nånting med Elin tror jag. Men ny blir det mat på JP me Jens.
2009-02-27 @ 16:10:12 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja borde ju egentligen inte säga något, men jag tror att insulinpump aldrig blir aktuellt för mej. Hellre tar ja sprutor dedär massa gångerna om dagen. :) Ja tycker int alls om att ha något i mina fickor, eller i byxlinningen. Så jag tror jag avstår, hur enkelt det än skulle vara. :)

2009-02-27 @ 18:02:48
URL: http://mjaumuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback