SMÄRTA.

Det tog nästan två veckor innan jag kunde reagera.

Den här världen är sjuk.
På 8 år har 9 ungdomar i Närpes tagit sitt liv eller dött i någon olycka.
Med en äckligt jämn spridning på ungefär en person per år.
Om det inte är sjukt så vet jag inte...

VARFÖR??
Jesus. Hjälp. Vi behöver ditt ljus i vårt mörker.
Vi klarar inte dethär längre.

Jag känner mej så maktlös.
Mitt hjärta är fyllt med hopp. Men hur ska jag kunna förmedla det till dem som behöver det allra mest?


R.I.P. Gusse
2009-02-07 @ 02:01:08 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: callis

det ornas en konsert i närpes i juni så ja ska preacha da gospel där...!

2009-02-19 @ 17:13:14
URL: http://drummerforgod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback