Känslostorm

Ligger å liipar e je ylak å har läijdon å fryys som bäre va å je trött å har hövärtchin. Väjt itt kva ja har fö fäjl.
Värr var e tå ja itt får va ömsand heldär utan nää, tå ska evelina å wickman tönt oåp schär å!

Sori. Humörsvängningar. Men de e allti skönt att gråta åtminstone.
Så sällan ja gråter nuförtiden (förutom i lördast förstås då ja va precis likadan...), förr grät ja hela tiden.
Ja e trött. Vill vara ensam men vill int vara ensam.
De e så mycke i mitt huvu som ja int orkar me just nu. Å ja orkar int höra någå åsikter heller!
Å nä, ja vill int prata.

Ska ti sjukhuse imåron igen. De ha no skiti sej lite igen... Så fort nånting förstör mina försök ti rutiner går de åt röven. men de e bara att ta nya tag.

Eventuellt kan mina humörsvängningar bero på blodsockre också... ha vari allt mellan 30 å 2 idag så....

kanske lika bra att gå å sova. måst ändå stig opp 7 eftersom de blev nå konstit me min poliklinik-tid så ja ska dit ti 8 iställe fö 10 som de va meningen.

alone inside my head
2009-02-18 @ 20:45:51 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj vännen <3

2009-02-19 @ 08:35:47
URL: http://mjaumuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback