Goafton kära vänner!

Ännu en dag har förflutit... Haha, jag känner mej nästan filosofisk. :D

Har tillbringat dagen med mina skolböcker, varit på ledarskola, lagat mat, diskat en timme och nu på kvällen kollat lite one tree hill. Imorgon skriver jag tent. Är lite nervös, kan gå riktigt bra om jag läst på rätt saker, och om inte går det troligtvis helt åt skogen...:/ Ska läsa några sidor ännu innan jag somnar.
Börjar dagen med tandläkarbesök imorgon igen... yss! :/ Sen tent, sen lovsångsövning och ungdomsmöte.
Ovanligt mycket program för att vara jag nuförtiden :P

Har ingen vidare vettig information idag.
Kan ju berätta att min hålla-koll-på-min-diabetes-vecka går ganska bra. Är nästan lite stolt över mej själv :D
Så har jag sådär halvt planerat in en dricka-upp-mina-sista-4-liter-glögg-innan-det-blir-så-gott-som-olagligt-kväll på måndag eller tisdag nästa vecka. Får se hur det blir. Kan bli trevligt med lite folk i lägenheten igen.
Mest bara jag här. Men Evelina och Wickman är här en hel del faktist, skönt att ha nån slags sällskap ibland iaf :)

Dagens lyssna på: Sarah Siskind. ME LIKE.

Ladda ner här:


2009-02-06 @ 01:42:15 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback