Glasögonorm!



Sen sist har jag:
-spenderat lördagen hos Vippen me han, Kaj, chixxen å Celine Dion på högsta volym igen ;D
JP och den obligatoriska TB-färden me Jens å Mattis hann jag också med där på morgonen nångång. Riktit trevli kväll/natt :)
-varit på kusins förlovningskalas på söndag och träffat släkt och bekanta och ätit massa ljuvlig chokladtårta ;D
-blivit intervjuad :P
-kollar rinkbandy: JP-B.R.Oilers. JP vann lätt.
-kollat film med Jens och Tommy. Punisher: War Zone. Blodigt :P

Idag har jag spenderat stor del av dagen med att prova glasögon. For till Specsavers med mamma och syster genast från morgonen och var där flera timmar och provade. Evelina hittade flera riktigt snygga par och köpte två, eftersom man fick två till priset av ett. Jag hade däremot lite svårare att hitta något bra. Så vi åkte hem och åt lunch och jag sov några timmar pga äcklig huvudvärk och sen åkte jag och mamma till Nygårds, den andra optikern i Näsby.
Där hittade jag massor som passade och har haft hem och provat flera par ikväll. Börjar nog komma fram till något slags beslut nu tror jag. Det lutar mot dem jag har på mej på bilden här ovanför! Lägger upp några andra också. Vissa bara för att de ser så roliga ut...:P :P Åsikter?










Nu ska jag dricka kvällste med mami och papi. Sen läsa ut min bok och kanske sova lite :P
Ska åka till Åbo och gå på IKEA hela dagen imorgon, hela familjen. Blir kul, jättelänge sen vi åkt nånstans hela familjen tillsammans.

Peace!
2009-02-23 @ 21:43:01 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: hanna

nr 1 och 3 gillar jag! vet du vad jag gjord! jag lämna boken i vasa. och jag had int ens komi halvvägs, och jag gjord de frivilligt. kanske jag får ett litet disciplin poäng då?

2009-02-24 @ 09:10:19
Postat av: Rita

Hur länge får man handla billigt på specsavers än?? Jag sku behöva nya småningom... Fast man inte köper bågarna på Nygårds så finns det en viss förmån med att köpa glasen där, man får byta dem om man är missnöjd... Jag bytte mina förrförra TRE gånger före jag var nöjd. (Vet int om butiken var så nöjd med mej sen...) Först var det nån sorts glas som sku va bra att använda då man sitter vid skärm men dom var värdelösa. Sen en annan sort, lika shit. Dom tredje, högst vanliga läsglasögon, dög...

2009-02-24 @ 10:56:58
Postat av: elin

ja tycker di som e först. di passa bra på dej :)

2009-02-24 @ 14:29:05
Postat av: Malin

täide första va bäst!

2009-02-24 @ 17:14:14
URL: http://malintikkala.blogg.se/
Postat av: Maria

första var lätt bäst! tredje är också helt bra :)

2009-02-24 @ 20:08:08
URL: http://heimkehren.blogspot.com/
Postat av: dan

hitta du it na tådde "uggleglasögon"? :P

2009-02-28 @ 00:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback