When I leave I want to leave a memory filled with love The kind you don`t forget When I go I want to be known As one who lived with no regrets

Tiotals IKEA-grejjer och hundratals skruvar senare.... jag lever iallafall fortfarande. Pappor är bra att ha, speciellt när man har shoppat för mycket på IKEA för sitt eget bästa.

Idag har jag till och mig släpat mig till skolan även fast vi inte hade någon föreläsning. Men jag måste skriva en massa diskussionsinlägg. Vi ska diskutera våra sociologiuppsatser den här veckan. En uppsats per dag. Aningen jobbigt utan internet-tillgång.

Men nu ska jag ringa pappa och försöka få med honom till jysk efter min bokhylla.
Bara soffan som saknas nu! Plus massa smågrejer förstås men det räknas inte.

Imorgon körövning på FKF! Har inte varit där på evigheter! Nostalgi.
2009-12-08 @ 14:22:05 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback