julshowsglädje

Är hos Evelina och Anders och snyltar på internet en stund och betalar räkningar. Snart blir det bandövning och ungdomsmöte och sen hemfärd till Närpes. Och klockan åtta imorgon åker jag mot Åbo-IKEA i med mamma och pappa för att inhandla möbler för mååånga pengar... :P

Du måste finnas/ljusdans julshowen 07


JAG FÅR VARA MED I JULSHOWEN IÅR! Robban ringde just och behövde backup i kören! Sååå kul! :D Ifjol var jag så frustrerad när jag måste sitta på läktaren och inte fick vara med på scen och backstage ;P Så nu blir det FULLT program nästa veckas onsdag till söndag! :P Utöver mina statistikuppgifter... :P Ooops :D

2009-12-04 @ 15:20:05 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Maria Jansson

Va kul! :D He behövs verkligen backup i kören ;)

2009-12-05 @ 13:35:28
URL: http://getitright.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback