GIMME GIMME GIMME

Känner mej väldigt materiell såhär på förmiddagen och tänkte därför upplysa alla intresserade av vad jag vill ha just nu, eller möjligtvis den 24 december:


röda ankelhöga converse, svart kofta

smycken; humanity-armband och snö-smycken. Och bara annars massvis med smycken och assecoarer.

Diverse marimekkopåsar att ha bl.a. som kameraväska. Och jag vill ha tillbaka min svarta Axcent-klocka av Evelina som stulit den!


volumaster och plattång

en hörnsoffa. Tack?

Till det här kan vi tillägga:

-fina magneter att lägga fast alla foton på kylskåpet med
-en fin tavla att ha ovanför köksbordet
-juldukar/annars bara dukar till mitt röda kök
-köksmatta/hallmatta
-en elvisp
-ett frysfack ??? :P
-en KORT skohylla
-en mysig pyjamas

och böcker och musik förstås.

Nu ska jag fortsätta njuta av Jason Mraz live at Eagles Ballroom (You and I both snurrar på repeat) en stund och sedan ta mig iväg till skolan på någon heeelt onödig föreläsning.
2009-12-15 @ 11:08:12 Bara Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback