DON`T LET YOUR HEART GET HEAVY CHILD, INSIDE YOU THERE`S A STRENGHT THAT LIES

 

Seriöst så räddade den här låten min kväll/natt. Så sjukt vackert.

Har snurrat på repeat i en timme nu.

 

Nu äter jag choko och borde släpa mig och mitt trötta jag till sängen. Eller egentligen ur sängen, till badrummet och sen tillbaka till sängen igen.

 

Ska hämta upp Beni 9.30 imorgon och sen är det midvinterveckan som gäller hela dagen, och troligtvis natten också för den delen.

 

Jag fick förresten parkeringsböter idag. Bra början på dagen sådär.

Mina första böter någonsin.

Men seriöst, det finns ju inga parkeringsplatser här!

 

2009-12-31 @ 01:10:21 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: markus

Jag kan berätta att ifall du tycker de e knepigt med parkeringsplatser i vasa så kom aldrig till Chicago ;)

2010-01-01 @ 02:22:59
URL: http://markusen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback