BREATHE INTO MY SPIRIT BREATHE INTO MY VAINS UNTIL ONLY LOVE REMAINS

Vaknade av att pappa ringde litet före två idag. Jag har nästan gått tillbaka till min tidigare extrema dygnsrytm under den här senaste veckan. Har inte kommit mig i säng förrän 4-tiden de flesta kvällar den här veckan. Men det är ju för att jag haft gäster nästan alla kvällar. Mi lajk. Det har ju dock resulterat i att jag sovit till 2 flera dagar. I lördags vaknade jag av att Jonas ringde halv tre... oj.

 

Ska strax traska iväg till bussen. Åker hem till Närpes nu och ikväll blir det släktmiddag hos Per&Rita.

 

Resten av veckan har jag dock inga planer så finns det nån som vill hitta på nåt, eller bara fara på kaffe, finns jag till hands :P

 

Fridens!

2009-12-21 @ 14:44:55 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback