AND SOMETIMES I CATCH A GLIMPSE AND MY HEART BEGINS TO BEAT. DAY BY DAY AWAKEN ME, YOU PUT THE WIND BENEATH MY FEAT.

You put the wind beneath my feat.

Den senaste tiden har jag mått så otroligt bra! Visst har man dåliga dagar ibland, men för det mesta har jag bara varit nöjd och lycklig och förundrad över hur otroligt välsignad jag är och hur bra jag har det.

Sådär så det bubblar på insidan.

Sitter i min stol nere i vardagsrummet och lyssnar på julmusik och mamma som går runt i köket och nynnar.
Resten av familjen är ute och delar ut julklappar och snart blir det julkaffe.

(Det enda som stör är spotify-reklamerna ;P)

Jag har världens härligaste familj <3

Och världens finaste vänner.

Så mycket mer än det behöver man inte.

Tack Jesus.
2009-12-24 @ 13:16:47 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback