and over here time just stands still and it feels like it was last week i left this life



Dags att ta paus i uppsatsskrivandet när man börjar se ut så här.

Nån annan än jag som funderat på varför jag ALLTID befinner mig i en säng när jag bloggar förresten? Fast det är kanske bara jag vet om att det är så... Men svaret är iallafall väldigt enkelt: JAG ÄR LAT. Och jag gillar inte att sitta vid bord. Ligga på sängen is the shit.
Jag ska inte ha något skrivbord nu i nya lägenheten, jag skulle ändå aldrig använda det. Lämnade kvar det åt Evelina istället.

Överväger att ta en NCIS-paus och sen fortsätta med litet statistik, som omväxling till sociologin... Det blir nog plugg hela natten misstänker jag. Så länge jag är i skick och har en sångröst tills tre på eftermiddagen är det lugnt.
2009-12-05 @ 21:26:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback