Det fixar sej!



Nu har jag Hannas bilder inramade. Me like.
Jag har avklarat 3 av de 5 punkterna jag hade planerat för dagen. Kaffedejten uteblev, har sån huvudvärk så jag orkar inte ta mig ut. Och uppsatsskrivandet uteblev, surprise, också det. Suck. Kommer aldrig att få det gjort... :S

Men istället har jag tvättat och diskat och bakat och pantat flaskor och småpysslat. Och kollat på The Duchess.

Jag känner mig smått stressad. Har lite små-ångest nånstans under ytan.
Över att jag börjar jobba på måndag och jag inte har en aning om vad jag kommer att ha för tider eller hur mycket jag förväntas jobba, vad jag ska göra eller hur jag ska ta mig dit.
Över att jag inte kommer att få uppsatsen skriven.
Över att min ekonomi är i KRIS.
Över att jag måste till sjukhuset alla dagar nu i två veckor. Sådär passligt tills jag börjar jobba dessutom..
Över att jag borde återuppta mina sjukligt jobbiga tandläkarbesök som lämnade på hälft i våras.
Över att det finns en massa människor jag borde träffa men jag verkar inte komma mig för att göra nånting annat än ligga hemma och läsa böcker.

Varför blir det såhär? :P

Men hej, det fixar sej! :D


2009-08-18 @ 21:07:00 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Rita

Det låter lite körigt, onekligen... Ta en sak i taget och var nöjd med att få just DEN grejen ur världen. Hat du nån cykel i Vasa, förresten? Att ta dej med till jobbet, alltså?



2009-08-19 @ 10:06:36
Postat av: Julia

Jepp, jag har en men den mår inte så bra :P ska försöka fixa den eller eventuellt stjäla evelinas cykelnycklar :P

2009-08-20 @ 14:09:07
URL: http://ulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback