random


Jag saknar min kamera. Inte för att kameran i sig var så bra, det var den verkligen inte, men för att jag saknar att kunna dokumentera min vardag.
Har skaffat nytt bildredigeringsprogram (photoscape) som jag lekt med en stund. Passligt (o)avancerat för mig :P

Hmm. När jag äntligen fick börja använda vatten och avlopp igen (kl 20 ikväll) hittade jag en lapp på toaletten där det stod att man inte fick sitta på toalettstolen före imorgon.. JESS ja blir så glad av denhär renoveringen! I och för sig är jag ytterst tacksam över att ha fått en helt splitterny toalett men det skulle ju vara trevligt att kunna gå på wc när man behöver! :P

Fick inte direkt något gjort på Tritonia. Började bara fundera över en massa alternativa biämnen. Litteraturvetenskap eller svenska tycker jag skulle vara jätteintressant att läsa någon kurs i. Betydligt intressantare än det jag håller på med nu. Jag tror jag går åt!! Har ingen aning om vad jag ska skriva, och inte är min proffessor till så stor hjälp heller!

Får för övrigt mamma på besök över natten. Men nu borde jag gå iväg till piccolo och köpa mera ägg och pickles.
2009-08-17 @ 20:44:37 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback