ja je e slakär


eftersom jag inte längre äger någon kamera får ni nöja er med ego-bilder tagna med web-cam när jag känner för att lägga upp något annat än bara text :P

Inget revolutionerande har hänt. Har varit i Närpes tills i morse då jag kom tillbaka till lägenheten. Har spenderat de senaste dagarna med att göra allt annat än att skriva den uppsats jag absolut borde skriva... :/ Det här med krispsykologi var nog inget för mig, känns bara otroligt tråkigt och oinspirerande. Tacka vet jag socialpolitik och sociologi! :)
(något sånt kommer jag dock inte att läsa i höst, bara evighetslånga kurser i bl.a. engelska, statistik och kommunikation...)

Idag har jag (nästan) avslutat min garderobsrensning som påbörjades någon gång i förra veckan...
Högarna med kläder, skor och annat som ska till loppis bara växer. Känns skönt att få rensa litet!
Hoppas jag får ihop litet pengar för allt sen också, det skulle verkligen behövas!

Funderar förresten seriöst på att färga håret. Antingen litet mer rödakigt eller så något mörkare; typ brunsvart.
Det är typ ett och ett halv år sedan jag färgade det sist så det börjar kännas som att det är dags :P
Måste dock överlägga med syster en aning innan jag bestämmer mig. Har jag nångång sagt att det är praktiskt att ha en frisör-syster? :D

Nu ska jag sussa, steg upp 7 imorse och har inte ens sovit något under dagen. Jag känner mig stolt ;P
2009-08-13 @ 00:23:08 Why so serious? Permalink


Kommentarer
Postat av: Jennie

sötis! <3

2009-08-15 @ 12:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback