Annars då..

Igår köpte jag en kalender för hösten. Den är redan full med konferenser och sångkeikkor, sjukhusbesök, jobb, inprickade kurser, humlefestival och annat intressant :P Ikväll står det "lovsångsövning inför helgen" och imorgon står det "konstens natt". Funderar på att gå och se My fair lady gratis på finska om jag inte hittar på annat.

Idag borde jag studera. Hämtade mina böcker från Tritonia igår men jag känner mig inte särskilt inspirerad... "Psykotraumatologi" och "traumatic stress" befinner sig just nu under min dator så att den inte ska bli överhettad av att ligga på sängen.. Jag föredrar nog socialpolitik där det finns mer utrymme för åsikter och värderingar än all "fakta" inom krispysykologin... Tror strarkt på att jag ännu kommer att byta till något annat biämne.. Man hinner ju.

Men just nu funderar jag starkt på att ta mina böcker, hoppa på cykeln och lägga mig nere vid stranden och ta vara på solen. Jepps, det tror jag bestämt jag gör!
2009-08-05 @ 12:05:58 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback