my new "hectic" life

Idag, under min allra första arbetsuppgift, noterade jag en "musiker-skada" jag lider av. Jag skulle skriva alla alfabetets bokstäver på någåt papper för förvaring och jag märkte mitt i allt att jag inte längre kan alfabetet! Jag kommer så långt som A B C D E F G men sen vill jag hoppa tillbaka till A och fortsätta med H C och sen tar det stopp! Det tog seriöst ett bra tag innan jag kom på vilken bokstav som kommer efter G istället för vilken ton...

För övrigt verkar jobbet riktigt trevligt. Jag sitter och plockar ihop "låtsaskataloger" enligt skolornas katalogbiblar. Litet klippa och klistra och en massa sorterande. Men eftersom så få skolor börjat fotografera sej ännu hade vi typ NADA att göra idag. Borde vara ganska lungt hela den här veckan, men sen blir det riktigt stressigt säger dom.

Idag somnade jag och sov nästan två timmar när jag kom från jobbet (kunde ju inte somna förrän efter 2-3 tiden så det blev inte så många timmar inatt.. typ 3 ½..) Så dit for den dagen. Jag har lagat mat, prissatt loppisgrejjer och skrivit litet på uppsatsen. Och nu borde jag egentligen sova. Jag är helt fascinerad av det faktum att jag klockan 22.30 överväger att gå och sova! Det är sensationellt och har inte hänt sedan teamet, om ens då! :P

Det är en konstig känsla att börja ha fullbokade dagar också. Jobb 8-16, efter jobbet alltid en sväng via loppis för att hålla litet ordning bland mina grejjer, och nu börjar jag ha mina kvällar fullbokade för den här veckan också. Plus att jag ska hinna skriva uppsatsen också. Men det tror jag faktist går bra, börjar vara igång nu!

Nu sängen!
Gonatt!
2009-08-24 @ 21:42:07 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback