Tänk vilket bra liv jag har!

De senaste dagarna har jag bara njutit av att finnas till.

Lördagen blev helt underbart skön! Var hemma på dagen och tog det lungt och gick igenom bilder. På kvällen åkte jag ner till Nämpnäs och åt ost och kex och grillkorv, gick i bastun och hoppade i sjön, och alltihop tillsammans med världens skönaste människor. Som avslutning på kvällen tog Ika och jag ett varv via JP också, och det var jättekul att få se alla människor igen, även om det kändes jättekonstigt och ovant att vara på baren igen.

söndag åkte jag till Vasa igen för att träffa Emilia som bor hos mig nu några dagar. På kvällen blev det möte i Sion och sen McFlurry på Mäcken tillsammans med flera teamare och några till. Det känns bara så otroligt skönt att se teamarna igen, fast man sett varandra bara för några dagar sedan. Man känner sig litet fjantig men man blir ju nästan beroende av varandra :P

Idag har vi haft en riktigt perfekt vasa-sommardag. Sov lääänge och sen tog Emilia och jag brunch/lunch i solen ute vid Loftet. Köpte fruites och donitsar från Arnolds och sen gick vi ner till Gustavsborg-stranden och låg där i solen nästan 4 timmar. Jullan joinade också. Hur skönt som helst! Jag och Julia var till och med ner i vattnet också. Där sju-tiden släpade vi oss hem igen och så städade vi upp lägenheten och kaoset byggubbarna lämnat efter sig (vilket gick snabbt och behändigt när man var två!) Sen beställde vi pizza och gjorde egna smoothies och kröp ner i soffan och kollade film. Så skön och lyxig dag!

Imorgon ska jag dock försöka börja ta tag i saker och ting, till exempel gå till Tritonia och låna alla böcker jag behöver för att börja på min andra krispsykka-uppsats.

Jag känner att jag har ett väldigt stort behov av att föra gamla kläder till loppis...... (tog en snabbrensning av garderoben när vi städade idag)

Nåja, nu natten! :)
2009-08-04 @ 00:07:24 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: hanna

öh du, om av någon väldigt konstig och sinnesförvirrad anledning had tänkt föra dom där jeansen med hängslar till loppis så ber jag dej på mina bara knän att tänka på mej innan du gör det. lova!

2009-08-04 @ 10:36:14
URL: http://skogsflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback