You bring the sun out

Har spenderat förmiddagen med att kolla på One Tree Hill och eftermiddagen med Ika och Ann på salongen.
Lämnade alltså i Närpes ännu en dag. Ska på inträdesförhör till Legato ikväll. Har haft paus med mina sånglektioner så jag måste på inträdesförhör igen, känns litet småknäppt. Men det blir säkert bra. Hoppas iallafall att dom har en plats åt mej och kan fixa så att jag får sjunga i Vasa, annars blir det invecklat... Tänkte sjunga en av mina favoritlåtar som jag sjöng i 1/2 examen också; You bring the sun out av Randy Crawford. Sjukt fin låt. Här är en version med dåligt ljud men duktig kille:



You bring the sun out
to warm my life up
to make my love grow everyday
You bring the stars out
to light the night up
to make the darkness go away

I reach to you
You reach to me
no matter where I go I know You´ll always be
never to far, far from my heart
I´ll always have you here
I´ll always know you´re near
2009-04-28 @ 17:45:27 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback