inflyttningsfest och 5-årskalas!

Underliga jag vaknade klockan nie och var hur pigg som helst! Efter 4 timmars sömn. Så nu sitter jag här, färdigt uppfräschad och fixad, med två mandariner att mumsa på i ett tyst och lungt hus. Och solen skiner där ute och jag är glad. Och jag hade en jättetrevlig kväll igår. Har saknat Närpes, nu har jag fått mig en dos så att jag klarar mig ett tag igen ;)

Lägger upp några bilder från gårdagen här, fler hamnar på facebook. Och om ni inte vill vara med på bild måste ni säga till så tar jag bort dem, jag tycker bara alla e så roliga och jag blir så glad av att se på er :D


jag och kvällens klädval
'
Ika och Ann-helt underbara :D jeäjeä! :D

kvällens värdinna käkar keeeex :D

Krisse å Ika breder kex och gör det till konst :D


Elin förevisar den nya JP-tröjjan ;D knasbåll <3

ja tror Kicke utför ansiktslyft lr hur de nu va :D

min favorit-Ann!! <3

vaför månne har alla utom jag så svårt att hålla opp ögonen? ;D jag, fredde å ika :D

Finaste Elin å Kix va på G! :D

Lundell och Tove :)

kvällens bästa bild! :D jag å Micke


2009-04-26 @ 10:04:22 Paarrteeey! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback