EC-bilder

Har haft ganska fullt upp hela konferensen och inte hunnit fotografera så väldigt mycket, men tänkte iallafall bjuda på några av dom bilder jag har :)


världens coolaste trummis, Jacki!

Jonas Helgesson, talare på torsdag och fredag! Otroligt inspirerande människa! :)


Jonas tackas av Steffi och Marina


Sara, Axel o Becka


Cryomite!


Söt-Tiita min! <3


Nicke e lite svår att få me på bild :P


busunge :D


info-Julia me sällskap av Beni under bordet...:P


Steffi och Marina tackas av Tomppi och Ansa


afrikanerna sjunger och dansar :D


Kom hem 4-tiden idag. For till Sion till 9 då det var övning. Klockan 11 hade vi avslutningsmöte och sen gick eftermiddagen åt till att städa logementet och kyrkan. Men det var kul och gick snabbt när alla hjälpte till.
Har haft lägenheten full med folk som sovit här över nätterna (som mest var vi 7 st) så det skulle behöva städas här också... Men jag tror det får bli ett senare projekt.. Nu blir det antingen promenad eller så far jag till Nicco en stund. Men det lutar mot promenaden, har varit bland folk precis hela helgen så jag tror jag ska passa på att njuta av lugnet, tystnaden och det otroligt härliga vårvädret nu.
2009-04-12 @ 16:30:51 Frozen moments Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback