Onsdagen så långt

hudkräm+parfym+klor=inte alltför bra blandning.. :S
Nånting luktar konstigt, jag tror det är jag... :P

Idag har jag stigit upp halv 9 alldeles av mej själv (med hjälp av väckarklockan..)! Duktigt duktigt!
Traskade iväg till simhallen och simmade en timme.
Sen gigantti med pappa, så nu har jag äntligen en fungerande telefonladdare.
Lunch i saluhallen. Kycklingwok. Mums.

Nu borde jag ta reda på om jag har finskaläxor och sen släpa mej iväg på föreläsningen.
FY vad jag avskyr finskakursen!! :S


Idag känns det extra tungt att tänka.
Det är en bra dag och jag mår bra men....

...sooner or later it's over,
I just don't want to miss you tonight...
2009-04-08 @ 11:33:53 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback