Now comes the night

Okej, har inte lyckats vara riktigt så aktiv som jag hade planerat. Har närmare bestämt inte gjort något alls än idag förutom att äta kvark och jordgubbar och läsa igenom mina tankar från förra året. Hittade en jättfin låt jag lyssnade mycket på för ganska exakt ett år sedan :)




Tänk vad mycket man hinner med på ett år egentligen. Det känns som om det var alldeles just jag bodde på rådhusgatan och mina dagar var fyllda av bandspel, musikturneer och körturneer. Samtidigt känns det som om det var ett helt annat liv! Så mycket har hunnit hända, och ändras, sedan dess. Nya människor som är en del av ens vardag nu.

Nåja, nog med filosoferande för en stund, ska ta mig till gymmet nu. :)
2009-04-24 @ 11:22:37 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback