Hej jag heter Julia och jag lever på:


kvark+naturell yoghurt+varma jordgubbar+ev. lite jordgubbssoppa...


...äggsmörgåsar med pickles eller kaviar...


...pirkkanudlar med örtsmak...


...kokta grönsaker smaksatta med lite aromat...


...eller pasta. färdiga pastablandningar eller makaroner med svampsås.

That´s it. Mer omväxlande än så blir min meny ytterst sällan. Eventuellt en smörgås eller panini i skolan någon gång, eller äta ute någonstans om jag har sällskap. Jag undrar hur nyttigt det är att leva på samma fem saker vecka ut och vecka in... :P
Men det går snabbt att laga och jag tycker det är gott :P Jordgubbarna och grönsakerna är mina favoriter :D





2009-04-15 @ 20:17:37 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: amelii

Jag tycker om din blogg!

2009-04-16 @ 07:54:48
URL: http://amelii.wordpress.com
Postat av: Rits

Jag tycker inte alls att din kost är ensidig... Tänk på afrikaner som lever på majsgröt sju dagar i veckan fyra veckor i månaden tolv månader i året - resten av livet! Det enda du kunde skippa är aromaten - läs dagstidningarna eller googla den läckra kryddan. Men jordgubbar och kvarg och ägg är ju hur näringsrik mat som helst!



Jag tycker förresten också om att läsa din blogg! :)

2009-04-17 @ 13:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback