Dagens glädjeämne: Finskan inhiberad!

Musikturné våren 08: Musiklärare Robban, Carro (mix), Michelle, Jocki, Melinda (mix), stand-in Tomppi, Leo och jag. Cecilia, Rachele och Malin var också med men inte på bilden...

Julia har stigit upp tidigt idag! Tänk vad jag är duktig!! ;D
Kändes så kontigt ovant att tvinga sig upp ur sängen medan man fortfarande är trött!! ;D
Började dagen med att köra pappa till båten, sen blev det att simma en kilometer och njuta av varm bastu.
Härligt att börja morgonen med träning!
Jag får alltid massvis med träningsmotivation så fort solen tittar fram och trottoarerna börjar bli bara.
Så nu ska jag bli hurtig igen! ;D Får se hur länge det håller tänkte jag, men så ska man ju inte tänka!
Det här blir nog bra det! :P
Var ute och gick en timme igår också och drog sen värsta styrkepasset, så mina stackars otränade ben är inte särskilt glada idag...:P

Var just till skolan och hade ställt in mej på ännu en fasansfull och jobbigt tråkig finskaföreläsning.
Men nej, när jag kom dit stod det på dörren att finskan var inhiberad. Skulle ju varit schysst om de åtminstone kunnat skicka ett mejl... :/
Men jag är glad! Nu hinner jag diska och städa upp röran här hemma innan jag ska iväg på lovsångsövning klockan 5. Kanske tillochmed hinner titta lite på stämmorna så att jag kan dem ordentligt.

Körde för övrigt förbi wasalandia när jag förde pappa till båten och jag kom att tänka på när vi var på borgbacken med musiklinjen när vi var på turné ungefär den här tiden ifjol. Jag saknar verkligen allihop!! Jag hade nog ett ytterst bra år på FKF! <3 Så jag bjuder på en bild när vi alla ser ut som dränkta katter efter att ha kört hundra varv i vattenstockarna ;D
2009-04-02 @ 12:54:13 Leka Studerande Permalink


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ohhh, jag saknar också FKF, väldigt mycket. Speciellt den här tiden på året, minns du hur fullt schema vi hade på musiklinjen? :) Och jag saknar dig! Och alla andra! Hoppas att allt är bra med dig, Julia. :) Kram, ha det bäst!

2009-04-03 @ 00:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback