2DO

JAG VILL INTE FARA PÅ FINSKAAAA!!!! :S
ja. alltså. idag borde jag påbörja slutuppgiften i sociologi. Borde skriva färdigt min Stbl-kolumn.
Nejnejnej! Stryk allt tidigare! Jag avskyr orden borde och måste!

SAKER JULIA KAN GÖRA IDAG OM HON HAR LUST:

*fara på finskaföreläsning 13-16 måste prata med finskaläraren litet istället....:P
*fara på bandövning 17-19 en stund hann jag iallafall! :)
*fara på ledarskola 17.30-19
*påbörja slutuppgiften i sociologi
*posta arbetsansökan ifall hon hade råd med ett frimärke :P
*panta flaskor så att hon har råd med ett frimärke ;D

*föra sin telefon att repareras till DNA-kauppa
*leta upp en referensperson till min teamansökan
*FYLLA PÅ KYLSKÅPET ifall hon hade haft mer än 15 cent på kontot ;D

*skriva färdigt sin Stbl-kolumn
*anmäla sig till varamiespalvelu och/eller staffpoint
*kontakta diverse potentiella arbetsplatser
    -engelqvist
*inhandla en svart och en vit lång topp. Desperat behov. Om hon haft pengar ;D
*inhandla nya hörlurar. Om hon haft pengar ;D dom finns ingenstans, den modell jag vill ha! :S
*fara ut å springa för att rensa huvet
*skaffa en läkartid
*skaffa en tandläkartid
*prata me nån Legato-människa
*skaffa fram en bil eller transport hem till närpes tills imorgon natt...:/ Träffade på mami som försåg mig med fordon (Mamis nya Renault Laguna) och lite pengar. Thänx!
2009-04-23 @ 11:46:29 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback