170409


har fått den inbyggda webbkameran på datorn att funka... och min pannlugg börjar bli lång... :)

Jag hade planerat att stiga upp 9.30. YEAH RIGHT! :P
Men 10.40 kom jag mej faktist upp, ganska duktigt! :)
Släpade mig iväg till simhallen och gymmet. En halvtimme konditionsträning på cykel och löpband, sedan 45 minuter vattenlöpning i bassängen. Och varm bastu efteråt! SKÖNT! :)
Nu har jag fått i mig lunch bestående av kokta morötter, en mandarin och jordgubbssoppa och samtidigt skrivit sociologi-diskussionsinlägg om arbetets betydelse för den moderna människan.
Nu blir det ett avsnitt Heroes innan det bär iväg till Sion på lovsångsövning och ungdomsmöte.

(har förresten beslutsångest angående när jag ska ta mig hem till Närpes nästa gång... Ika ringde och jag fick hemlängtan ;D)
2009-04-17 @ 14:28:47 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback