mina andetag saknar riktning

Idag har jag haft en riktigt behaglig dag :)
vakna ren halv nie för ja had planera att fara ti skolan å skriva en datatent men ja ångra mej. Om ja sku ha klara dendä tenten sku ja int behöva gå på datakursen men ja kom fram till att om int ja går på den har ja ju absolut ingenting att göra!! Kan ju lika gärna fara dit en gång i veckan å träffa lite folk å kanske tilåme lära mej nånting ;P

Så sånt. Iställe spendera ja dagen me andra trevligheter.
Va tilexempel ti simhallen å simma :) Huur skönt som helst!
Gick hem å laga ost- å broccolisoppa, for ut me elin på strumpshopping å kaffe på waynes.
Så hem å äta några smörgåsar å läsa en stund å sen for ja å träffa Hanna å for ti Tiita å Maari på 18+18 års-kalas. Träffa gamla fkf-are å lärd känna några nya fkf-are å åt tårta å titta på idol å skratta.

Annars så e allt ganska underlit just nu. Försöker komma underfund me mej själv, relationer å livet överlag.
E lite vilsen nog. Fast i grund å botten vet ja ju no allti var ja hör hemma. Men de e så mycke omständigheter ja int förstår å ja vet int va ja ska ta mej till å hur ja ska ta mej upp på fötter å vartåt ja ska gå å hur ja ska undvika att såra och mista människor ja älskar. Ä framför allt handlar de om att våga vara ärlig mot sej själv.

Å så handlar de om att ja vill hitta tibax ti Hans famn.. fö så ofta e ja så långt borta fast Han e så nära. Å ja fyller min tid å mitt liv me så mycke annat men ingenting kan ju ta Hans plats eller tillfredsställa mej eller göra mej hel på de sätt som Han kan. Å ja älskar så mycket men Han älskar så mycke mer å ja fattar int allti att Hans kärlek e kravlös så ja tror att ja borde vara lite dukti ibland å glömmer att Han vill ha mej precis sån ja e.

tänk att du älskar en liten människa som jag
tänk att du älskar en liten människa

ingen annan håller mig,
ingen annan rör vid mig,
ingen annan älskar mig som du gör



utan dina ögon blir jag osynlig
och jag vågar inte släppa taget
för jag är livrädd att bli ersatt
övergiven lämnad betydelselös


2008-09-16 @ 22:48:30 Andas Permalink


Kommentarer
Postat av: E

Hej! Hittade nyss din blogg och kommer säkert tillbaka snart. Den är fin :)

Jag undrar om du vet vad låten heter som du skrev ovan, tänk att du älskar.

Kram

2010-04-06 @ 00:07:26
Postat av: Julia

Hej :) Kul att du gillar! :)

Jag vet faktist inte vad den heter, tyvärr! Har bara hört den en enda gång och har inte hittat den nånstans. :/



Kram!

2010-04-06 @ 07:47:45
URL: http://ulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback