Ibland..

..händer det att jag inte bloggar på flera dagar. Det går också bra. För först och främst skriver jag nog för mej själv. (Tji fick du! ;D) De dagar jag inte bloggar skriver jag mer på andra ställen. Sånt som inte hela världen behöver läsa.

Men idag kan jag berätta om denna dags obetydliga händelser. Jag steg upp någårlunda tidigt och for ut med min kära far på stan på förmiddagen och shoppade en TV (dock en begagnad sådan men det duger bra för mej, behöver den endast för filmkvällar) och en printer. Kom hem igen redan innan tolv (brukar ju inte ens ha stigit upp den tiden annars) så resten av dagen spenderade jag med att läsa, sova, läsa, surfa, sova...typ... :D Å diskade och städade till tonerna av Neal Morse. Det behövdes...:P Främst städandet och diskandet alltså men visst, Neal Morse också... :P

Nu håller jag igentligen på och bakar pizza med Wickman. Evelina e på kurs så vi tänkte laga mat tills hon kommer hem. Och eventuellt får jag tegäster ikväll också om nån orkar göra mej sällskap...:P

Annars njuter jag av livet som vanligt.
2008-10-30 @ 19:09:42 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback