I´m thinking...filmkväll!?

Plööp! :P
Njuter av att int behöva jöra nånting idag. Har absolut NOLL inplanerat :) sku ha fari hem ti närpes om int de sku ha vari för att ja ska va me i lovsången i Sion imåron.

Ungdomsmöte igår. Riktit bra!! Va i Sion från halv 5 ti 12...:P de tog en stund innan vi kom oss därifrån... :P Gick in ti stan me Nicco å Emilia å så sto vi i Jesustälte tills bullarna tog slut där halv tvåtiden..:) En sväng via mäcken å sen ti mej å drack te jag, emilia, jonas å joel. Vi gick å sova halv fem. Emilias tåg gick 9... så ja steg opp halv 9 å väckt henne å sen gick ja å sova igen å sov ti 1 :D
Så hittills idag ha ja diska massa disk (man har konstant mängder av disk när man här plättkalas å tekalas å alla möjliga sorters kalas hela tiden...;D) å int så mycke annat :D ska kolla en film, gå å handla lite, å laga massa kyckling som ja har i kylskåpe som blir gammal om int ja gör nånting me den nu...:P

Sen tänker ja....typ...äkta filmkväll...me MÅNGA filmer, chips å godis å den obligatoriska bravoglassen... Men ja har ingen TV... borde verkligen skaffa en inom en snar framtid!! Va ska de bli för vinter om int man kan ha filmkvällar!!?
Måst hitta nån som gillar min idé som har en tv...:P Today´s mission :P
2008-10-25 @ 14:24:41 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: hanna

jag gillar din ide men har ingen tv. jag kan stula en åt dej om du vill! jag har sett hur dom gör på tv.

2008-10-26 @ 10:51:51
URL: http://skogsflickan.blogspot.com
Postat av: Anonym

emppu är ytterst tacksam för att hon fick bo hos dig några dagar, och tackar ännu mera för de trevliga och flippade sällskapet och mysiga "nu löser vi värdlsproblem"-samtalen. Hon påminner dig om att också i fortsättningen titta på stjärnorna utanför citymarket och soluppgången vid sonera ;) och så saknar hon dig redan... puss

2008-10-26 @ 17:41:22
Postat av: emppu

jag satt också upp några få bilder på min sida där de inte händer saker så ofta.. Men du kan ju ta dig en titt :) puss & kram

2008-10-27 @ 20:56:33
URL: http://emiliasaskia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback