It´s one of those days

ojdå. min bloggaktivitet har sjunkit en hel del på sistone. Det bara blir så ibland.
Jag kan ju berätta vad jag gjort sedan i fredags iaf :)

*lördag steg jag upp (alltför sent) och packade lite grejjer och åkte sen hem till Närpes med bussen. Det var så varmt så jag trodde jag skulle få värmeslag men jag orkade inte ta av mej kappan...Skyll dej själv Julia! :P
*kom hem, hämtade syster från Wickman, åkte till salongen där Ann, Elin och Ika var. For ut och körde med Ika ett tag, sen hem i duschen å kasta i sej lite mat. For efter Ika igen så for vi till Ann och Lille på förfest. Underhållande som bara den, Anders å Lille hade så fina danser ;D Physical, physical.... :D
*for till Logen där det var proppfullt och ingen mer släpptes in, så jag och Elin smet in via köket. Bra att ha kontakter ibland :P Träffade en hel del folk som jag inte sett på evigheter men jag orkade inte vara där så länge, blev för jobbigt och trångt och mycket ljud. Tacka vet jag JP... :P Så jag for hem en stund och satt och läste medan jag väntade på samtalen som alltid kommer ungefär vid tiden för valomerkki :P
*åkte och hämtade Ika, Sofia, Anders och Ruffe och for till TB. Satt och såg på medan Ika, Sofia och Ruffe slogs med varanda..:P For sen till Lille en stund igen före jag körde hem Ika och åkte hem själv.

*Söndagen blev det pizza med Ann och Ika, sen lite Näsbyköras med Ika före jag for hem och kastade ihop mina saker och for till bussen. Jag hann alltså se mamma och pappa ungefär en minut medan jag var hemma i Närpes...:P
*kom till Vasa passligt till klockan 4 så jag for till Sion på söndagsmöte. Jättebra.Verkligen.
*efteråt kom Jode, Edith, Salo, Hanna, Jonas och Solis till mej och vi åt smörgåsar och lyssnade på musik. Mycket musik. Alla sorters musik. Musik musik musik.

*Igår skulle jag för en gångs skull ha haft skola men då var jag så duktig så jag försov mej ganska rejält...host.
Så jag spenderade dagen med att läsa, storstäda, diska, tvätta, lyssna på musik och se film. Det var skönt.
Lite ensamt dock eftersom syster aldrig är hemma. Därför får ni ha överseende med mig alla ni som ständigt får meddelanden om tekvällar och liknande :P Sällskapssjuk som jag är...:P

*Idag. Sov jag sjukt länge. Kan inte säja hur länge :P Har tvättat lite mera tvätt och skrivit lite på ett skolarbete. Resten av dagen går antagligen åt till skolarbete också. Skall skriva en kursdagbok över två föreläsningar som jag inte varit på. Lycka till till mejj! :P

That´s my life. Skulle kunna skriva en massa djupa saker också för jag är inne i en riktig tänkarperiod och har massvis med saker jag går runt och funderar på. Men inte just nu tror jag. Vi tar det sen. Ni får nöja er med litet ytlig läsning nu först :P
2008-11-04 @ 13:59:20 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback