Påmpidipåm

Jag har kalla och blöta fötter, min telefonladdare har gått sönder och jag har just skrattar mej igenom en skräckfilm.
Haha. Jag borde skaffa vinterskor, en ny laddare (igen) eller kasnke en ny telefon och ska nog kolla en bättre film innan jag går och sova ;D eller kanske läsa nånting bra istället.

Kom hem från Sibbo 8-tiden. Kasta in mina grejjer å åt några makaroner å for sen ti Jonas å kolla film me han, Solis, Jode, Salo å Jennie. Dark Floors; Lordis "skräckfilm". Nejj söööta säjjer ja bara. Pojkarna vägra först berätta åt mej va dom had hyrt...:P Å int va den ju bra direkt :P Men helt underhållande :D

Ha haft jättekul över helgen.
De blev jag, Jonas, Hanna, Andreas å Fia som for. Ja tycker om långa bilresor. Lyssna på musik (Hanna å Fia va ju int för glada åt musikvalet kanske men....:P), leka lekar, sova lite mellan varven. Mys. Speciellt när de e mörkt.
Kom ti Sibbo sjutiden igår å kalasa sen hela kvällen me Bianca å Emppu :D Jättefin fest, kanske 50 pers. De blev vel mest teamreunion, flippande och teamminnen. Hanna Su va där åxå, min gullunge!  Å Lukke å hans tjej :) Å Becka å Axel. Å Sara. :) Mycke teammänniskor. :) Had superkul! :D Had med kameran men inget minneskort så tyvärr inga bilder...
Sen sov jag, fia å nicco hos Emilia. Ja sov ti 12 å sen åt vi lasange allihop tisammans före vi for iväg mot Österbotten igen. En till trevlig bilresa :) Å en riktit passlig helg måst ja säja! :)

Ja borde bestämma mej om 18 minuter om ja ska fara på Politivas julfest... Men tror e får vaar in uutöijdar...
De e så dyrt endå. Å de sku ha vari roligare att fara om man sku ha haft nån att ta me sej. Men jaa, ha int orka söka så aktivt när mina två första alternativ int had passligt :P Kan lägga pengarna på julklappar iställe :D

Dagens låt: Hillsong-Stronger

You are stronger, You are stronger
Sin is broken, You have saved me
It is written, Christ is risen
Jesus You are Lord of all

So let Your name
be lifted higher
be lifted higher
be lifted higher
2008-11-30 @ 22:53:18 Paarrteeey! Permalink


Kommentarer
Postat av: Jennie

harkl host host(förkyld) jaag å va mee :b på halva filmen juuh

2008-12-01 @ 06:48:48
Postat av: Julia

haha, ojdå! du lämna nånannanstans du, de får vi ta å ändra på! ;D

2008-12-01 @ 10:30:22
Postat av: Jennie

=D

2008-12-01 @ 18:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback