Today

*sov otroligt länge och drömde massa sjuka saker :P Bland annat att emppu hade kommit på den fantastiska idén att vi sku fara till ett stall och rida med hela teamet... som reunion... Sen blev de så sjukt å surrealistiskt så ja tror min beskrivning får stanna där..;P
*söndagsmöte med dop (8 döptes) och medlemsintagning (17 nya medlemmar). Jag är alltså nu medlem i Sionförsamlingen i Vasa :)
*mat:mumsig paj hos Jennie och Linnea. Massa trevlit folk å som upplagt för en perfekt jamkväll men jag var helt enkelt för trött så efter pajen gick jag hem och bytte till myskläder och for sen till Julia där vi tisammans me Hanna och Limo kollade tre avsnitt Gilmore Girls och åt glass. Passligt halvsocialt och oansträngande.
*kom just hem. Skall krypa ihop under täcket med min (inte-ännu-bestämt-om-den-är-bra-)bok:Män som hatar kvinnor, äta lite persimon och hoppas på att febern går ner tills imorgon. Borde till skolan och jobba med grupparbetet.

Jag försöker pricka in en dejt med min syster, utan vidare framgång....
Har ju knappt talat med henne sen vi flyttade in i höstas! :/
2008-11-16 @ 22:35:15 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: LP

män som hatar kvinnor e jättebra bara man kommer in i on så håll ut! tå du buri va i slute så kan du lies täiden ar två i streck! suveräna byökär!

2008-11-17 @ 14:00:31
Postat av: Julia

Najs! Tå ska ja no fortsätt åp on!! Va nalete trögt i början noo men..:)

2008-11-17 @ 16:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback