Quantum Of Solace



Solen har gått ner och jag tycker jag knappt påbörjat dagen ännu. Blä för mörka vintrar. Slask. Kan vara mysigt ibland men kyla är inget för mej.

Någon som vill följa med mej på bio? Bond: Quantum of solace torsdag den 19 kl. 18.00. Får nån slags studierabatt via skolan och ålandsbanken så jag får två biljetter för 5 € styck. Ska absolut se filmen -gillar Daniel Craig som Bond- så då är det ju lika bra att utnyttja erbjudandet. Nån som vill joina? Att fara på bio själv är ju inte alltför inspirerande :P (och gärna någon som gillar bond och förstår sig, sällskap som sitter och klagar sej genom filmen för att folk blir skjutna uppskattas ej ;P)

Jag har skrivit en halv sida på mitt arbete... Jag är så effektiv. not.
Men ja e snygg idag! ;D Ni sku bara veta ;D Men ja sitter här i min ensamhet å e snygg för mej själv ;D
(läs:flippar för mej själv) Måst göra nånting åt saken å fara på kaffe me elin. Paus i mina effektiva studier :D
Haha. Hör av dej om du vill komma på besök sen, ja har tråkit å blir ensam här i stora lägenheten :P
2008-11-04 @ 16:10:42 Why so serious? Permalink


Kommentarer
Postat av: henka

ha de kommi en ny bond? :P Jag jobbar i alla fall..

2008-11-06 @ 13:31:00
Postat av: Julia

jepps! needtosee! :D

de va värre... ja behöver en ledig bond-fantast! :P

2008-11-06 @ 16:41:07
Postat av: henka

nå, man ha ju noo sett alla övriga, men för tillfället hänger ja int så bra med i filmvärlden.

lycka till!

2008-11-06 @ 21:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback