Kan itt föstaa!!

ARG ARG ARG

kvällens program förstört ännu en gång.

Nåja. De e nu sådär då.

Ha lega hemma å snörvla å hosta hela dan(e arma tung i huvve, nästan så ja tror ja har feber)
Ika va in på besök en sväng.
Å några snygga bygg-gubbar som renoverar lägenheten under va in å kolla på mitt batteri å min skjutdörr ;P
Pappa va in å skruva fast mina gitarrställningar i betongväggen.
Så va ja faktist ut en sväng, ti amarillo å äta me Maari som int ja ha träffa ordentlit typ sen ja sluta FKF i vårast!
Jättekul å tala me henne! <3
Blev dock avbruten.

ARG.

Det finns ungefär 3 människor i min närhet som har förmågan att göra mej arg på riktit.
Mamma, Pappa å Evelina.

Hej ja heter Julia å ja har bra familjerelationer. not.

sku egentligen ti Ollis på Idol ikväll had ja planera men ja orkar int. E fö slut. Å sku ja fara dit sku ja nu definitivt int ha nån röst att sjunga me imåron! Får si om ja har de oberoende...

Ska spendera kvällen me att rensa å organisera min datorn, pappa had hit en extern hårdskiva idag.
Å kanske kolla nån film sen. Sku nog vara kul att träffa folk men...
Imåron ska ja avsluta mina IKT-uppgifter :P
2008-11-13 @ 18:56:22 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback