Bloggdag

Jepp, idag är en bloggdag! (jag borde ju plugga, då blir det mycket blogg och inga stora pluggförsök :P)

slö-Julia :P

Dagens bedrift hittills är att jag steg upp ur sängen, gick i duschen och klädde på mej något annat än myskläder :P
Ja, så har jag gjort ett misslyckat försök att hitta kavaljer till julfesten. Båda mina kandidater har haft andra planer...börjar luta mot att jag far själv iallafall...Oh, how fun! :P
Så har ja faktist tillochmed varit ut en sväng också, var ut och körde med Thomas en stund.
Nu funderar jag på lunch/middag/kvällsmat... Men har ingen större inspiration att koka mat åt mej själv.
Evelina borde komma hem en stund ikväll iaf. Kanske man kan hitta på nåt med henne.

Skrev om mina nyårsfunderingar här för nån dag sen.
Nu har jag redan två alternativ till nyårsfester; med skolkompisarna i nån stuga i Tjöck eller fest med närpeskompisarna i Nämpnäs! :) Och så tycker jag nog det sku vara jättekul att fira me mina vasakompisar... Dom som int far på MVV...
Eller kanske tillochmed tillsammans med familjen...Varför kan man inte vara på flera ställen samtidigt??

En annan sak jag kom att tänka på och som jag funderat på ett tag...
Jag skriver ju ut namnen på alla mina vänner... Och jag ber om ursäkt om det är nån som inte gillar det, då får ni säga till så får ni förbli anonyma i fortsättningen. Men ni är så stor del av mitt liv och så viktiga för mej så jag tycker det skulle kännas dumt att bara skriva om "en kompis" eller bara nämna initialer eller nånting sånt.. Men som sagt så respekterar jag det absolut om ni inte vill förekomma i min blogg, säg bara till!!
2008-11-26 @ 18:35:26 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback