Aktiva dagen...eller veckan :)

Denhär veckan, då jag är förkyld och allmänt slö i huvvet lyckas typiskt nog vara en av de aktivaste på länge!
Men det är mest bara sånt jag planerat in själv så jag har roligt :)

Igår var det skola med grupparbete och metodikföreläsning. Alltid roligt att träffa folk.
Sen satt jag hela eftermiddagen och jobbade med alla mina IKT-uppgifter; jag börjar se ljuset i änden av tunneln!
På kvällen kom Macke, Hanna, Linnea, Lotta, Torkjell, Jonas, Solis å Davud hit. Kollade lite film, drack glögg och åt pepparkakor och spelade och sjöng. :)
Folk for hem och Hanna lämnade här. Låg och filosoferade om allt och inget och åt smörgåsar.

Imorse steg jag upp tidigt (men dock en timme senare än jag egentligen planerat :P) for till skolan och lämnade Hanna sovandes på soffan :)
Skrev grupparbete ett tag och sen for jag iväg till tandläkaren.
Hon var inte så snäll. Hon borrade i mej och vill ha tilbax mej igen och borra mera. Ojdå. Så nu har jag en tand som är extra skrovlig och ojämn och tungan fastnar i hela tiden ;P
Kom hem och kom på att vi skulle ha tutorträff så jag och Jonna for till skolan och pratade med våra tutorer en stund. Alla andra gulisar hade nog glömt...:P Så kom Harald som behövde en diabetiker till en intervju så jag anmälde mej frivillig :P Det är tydligen internationella Diabetesdagen på fredag...:P Så om ni vill höra mej prata om Diabetes kan ni ju sätta på radio Vasa därnångång mellan 2 och 3 på fredag eftermiddag :P Haha :P

Nu är det mera IKT-uppgifter som gäller, hemtent och diskussionsuppgifter.
Sen blir det mat med Maria och cell hos Becka :)

Livet känns meningsfullt när man har tid att umgås med människor. Och verkligen prata med dem.

(Intresseklubben antecknar: Jag köpte en ny parfym idag. Den doftar smaskens ;D Måste ha en ny för mamma snattade min nu när hon var här. Iofs hade jag snattat den av henne först så hennes snatteri var helt berättigat...:P Tappade bort min gamla (samma som jag köpte nu: Sergio Tacchini BE-ST)på JP nångång...:P )
2008-11-12 @ 13:55:29 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: hanna

det här var skönaste morgonen på länge. jag vaknade, såg dej stå och sminka dig somnade om och vaknade lååångt senare. tackar!

2008-11-12 @ 15:45:52
Postat av: Julia

brabra :D hoppas du int vakna alltför många gånger bara! had ju mitt irriterande durrande alarm på snooze från 07.50 ti typ 8.40....:P :P

2008-11-12 @ 22:29:26
Postat av: henka

Jag fick en 40 ege värd parfym gratis idag. och en ficklampa.



I <3 Halpa-halli

2008-11-13 @ 22:25:30
Postat av: Julia

wooow! halpa-halli rockar! ;D

2008-11-15 @ 16:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback