Action och sånt

Hej hopp. I´m back.
Kom nog hem ren igårkväll men då var jag så trött så jag satt och stirrade på datorn en stund, åt en smörgås och gick och sova. Somnade alltså ren halv elva, vilket är det tidigaste jag gått och sova på säkert flera månader!!
Vaknade åtta av väckarklockan men min hals var så sjuk och jag fick knappt ett ljud ur mej så jag meddelade Jonna att jag inte skulle komma och jobba med grupparbetet och fortsatte sova. Sov typ 13 timmar inatt...:P Skönt!

Diskade nån timme när jag vaknade (det är nog snart över en månad sen evelina har diskat senast! LATMASK!), lagade lite mat och nu har jag suttit på Arnold´s och pratat med Linnea i nästan 3 timmar... oj, det kändes inte så länge! :)
Man behöver människor man kan berätta alla sina mörka hemligheter åt... :D Nog för att jag annars är ganska öppen om mitt liv men ibland behöver man en Linnea att kasta tankar på som man inte vågar kasta på nån annan :P
Skall äta nån smörgås och vänta på att min mor kommer hit (hon ska sova här inatt eftersom hon ska iväg ti hesa imåron 6 på måron) så ska ja ta hennes bil och fara iväg till jennie och linnea och kolla på gammal video från när vi spelade med bandet på Böle UF för några år sen :P jeeeelp....:P

Joo. Helgen då :P
Det har nog varit jättebra! Men man märker att man blivit äldre... :) kanske bra det också.
När man var yngre var det en jättestor grej när det var konferens, nu är det helt trevligt men inget livsnödvändigt ;D
Jag har tillochmed blivit så mogen att jag gick och sova vid tystnad båda kvällarna!! Då är det allvarligt ;D

Fredag
bussresa. jag tycker om att åka buss :)
ankomst till hesa ca 18.00
inkvartering i cygneusskolan
kvällsmöte/festivalöppning i fila. Träffa folk, speciellt teamare :) Bianca, Hanna Sundell, Emilia, Callis...
Å Nicke å Beni förståss :D
Konsert med Charizma. Helt duktiga men int riktit min stil...lite för...poppiga...lite boybandfiilis ibland.
Återvände till logementet passligt tills dörrarna låstes klockan 12. Satt i en tyst mörk trappa och läste och skrev av mej en stund och gick sen och sova på min inte särskilt mjuka bäddmadrass...:P

Lördag
vaknade med betydligt mindre röstresurser än jag haft dagen innan :P
hederlig action-frukost med corn flakes och smörgås
morgonmöte med norrmän från kristet felleskap
lunch på stan. Kebab med Davud och Jonas.
en del fritid som spenderades med att kolla på teambilder, slöa i soffa och slåss med Flink. ÄNTLIGEN :P
seminarium. sex i soffan. Vulgärt namn, ja vet! ;D Men de va alltså en paneldiskussion om sex, relationer, singelliv och äktenskap.
Skinksallad.
Kvällsmöte med norrmännen. Riktit superbra faktist!! Det finns hopp för Finland, det tror jag på! Och det finns ungdomar som ställer sig upp och vill göra en skillnad!
Konsert med Daniel S. Diago (han som var med i Idol ni vet :P) Riktit duktig är han.
Sova.

Söndag
Vaknade upp med ännu mindre röstresurser och andningssvårigheter...:P
frukost
lovsång och bön. Bön för skolorna och ungdomsvärlden i Finland.
Möte med Kenneth Grönros.
avfärd hemåt.
Trevlig bussresa. Prata skit me Hanna, berätta sagor me Jonas, Hanna å Mattson, lyssna på fin musik, sova lite.
Kom hem åttatiden. TRÖTT.

Sättter in några bilder men de e nog ytterst få åv dom få jag tagit som är värda nåt. Det är vel nog Mickelsson.net som gäller sen när bilderna kommer upp där :P


Tilda och Elin <3


Julia-som hade en väldigt maskulin röst hela helgen ;D


David och Jonas. Smått uttråkade under bussresan kanske? :P


Charizma på fredagkvällen


duktigt lovsångsteam


Daniel å Lelle
2008-11-10 @ 19:16:34 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Ogre

Haha :D Matilda kan dedär me att skratta

2008-11-12 @ 12:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback