En bra rubrik

Blubb. Idag ha ja jort I-N-G-E-N-T-I-N-G. Efter att ha vari å sjungi i Rewell Center å vari på cafe me Mari, Cindy å Macke, å shoppa örhängen, fina lösa jeans me hänglsen, linsvätska å iste förståss. :P

image74
Haha, va ja blir glad, nu när ja leta opp dendä bilden märkt ja att dom bara kosta 29,90 på nete å ja betala 49,90 för dom i affären! Tjohoo!! :D :P That´s life :)

Nu ha ja bara vari hemma å halvsovi, läst lite å sutti vi msn. Å de e så otrolit skönt att int ha nånting att göra! :D
Haha, ja har en så intressant blogg... :P Fundera här tidigare på va ja sku skriva för intressant men kom fram ti att ja int har någå smaskiga hemligheter att avslöja...ja e som en öppen bok!! haha :P

Evelina erbjöd mig en hårfärgning idag. Ja tack! :) Frissa-systrar e bra :) Hon behövd en färgmodell till nästa torsdag så ja funderar på att låta henne färga litet mörkare än jag har nu; nånting mörkare brunt å eftersom de måsta vara minst två färger för att vara godkänt får hon lägga i nånting som skiftar i lite rödbrunt åxå

Lyssnar på Third Day. Härlit. De va länge sen. Känns väldigt två somrar sen i växthuse :P
Lovesong e underbar. Lyssna!!

Å nu e klockan mittiallt tie fast de känns som typ...7...:P Å de e jätteljust ute så ja kommer int i världen att kunna gå å sova på evigheter ännu! (Vadå använder överdrivet stora ord...:P)

För att övergå ti nånting lite seriösare så känner jag mej smått vilsen för tillfället. Sådär i det stora hela. Vet inte riktigt varför. Blir bra med team i sommar så man får lägga fokus på något konkret. Sjunga, dansa, roada, se världen, älska människor.
Men jaa... ja e nog lite halvskum.
Men ja har min Jesus å ja skrattar å ja njuter av solen å ja älskar livet å ja brinner för musiken mer än någonsin och älskar att vara med mina underbara vänner som e det dyrbaraste jag har och ständigt lyser upp mina dagar. Å solen, tack Jesus för den!! :D :P
Å idag e mina nya byxor mitt stora glädjeämne ;)
Å nu ska ja publicera dehär å gå å tvätta lite kläder.
*fjållar iväg*
2008-05-14 @ 21:12:17 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: lukke

Alltså dina byxor var nog jätte fina, kommenterade dom nog men min kommentar dränktes i nåns skratt.. tror det var grejjen med "be ti korven"(bet i korven).. Anyway FINLAND VANN!!! WUHUUUUU Jonas o jag kollade matchen här hos mej. Nu ska ja gå o sova men de e lite surt när det är ljust ute:D

2008-05-15 @ 03:50:23
Postat av: Linnea

hej, jag e också vilse..kanske vi kan va vilse tisammans? :)

2008-05-15 @ 09:29:49
URL: http://linneasofie.blogg.se
Postat av: elin

jaa..de e no jättesnygga brallor du ha inhandlat.

2008-05-15 @ 10:26:11
URL: http://medelin.blogg.se
Postat av: Julia

Tack Lukke å Elin! :) Be ti korven joo, haha :D Jei, ja va vaken ännu när matchen börja men ja kom
fram ti att de int va nån bra ide att lämna å kolla, då sku ja ha vari död idag :P

Jåå Linnea, de kan vi! :) Vill träffa dej denhä häljen juh! På riktit å int bara sådär på låssas..:P

2008-05-15 @ 11:17:46
URL: http://ulu.blogg.se
Postat av: Ann

Täjde böxår va supersnygg :)

2008-05-15 @ 21:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback