the thirst is taking over

you alone are what my soul needs...

lyssnar igenom en massa musik för att hitta nånting avslappnande åt evelina som hon kan ha i öronen när hon ska sova. Förslag mottages med tacksamhet.
har inte gjort så mycket idag.. sett på crash. bra film. planerat födelsedagspresent åt evelina men min plan gick i stöpet.. :/  pratat med nicco å macke. lyssnat på rosie thomas.
borde ha gått igenom låtarna till körhelgen men det blev lixom inte av...:P tar det på talang :P
Har övning i skolan till 2 imorgon, klockan 4 far vi till kstad. Sen går det i ett tills halv 12 på söndagkväll då vi kommer hem från jeppis. wohoo :P men det blir säkert kul :)

ibland känner jag mig ganska överflödig...
men det gör inget :P jag är glad ändå :)

nu ska jag sova så jag orkar med helgen... :)
ni är alla välkomna på konsert, e vaar noo dånarin!
2008-03-28 @ 00:11:22 Why so serious? Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

Dånarin e nog ett bra ord! :D de e liksom så alldeles beskrivande...!

2008-03-29 @ 10:44:39
Postat av: lukke

avslappnande musik att sova med.. Om jag ska sova med musik brukar jag välja musik som jag har lyssnat mycket till. Hjärnan börjar inte tänka på ordena eller innehållet utan man bara sjunker in i musiken. Ibland har jag sovit med blindside i öronen men det är kanske inte avslappnande för alla...

2008-03-29 @ 23:09:13
Postat av: Irre

Ja brukar kör på klassisk musik när jag överlag behöver ta det lugnt. Pianomusik främst.
Har en del här hemma också....
:)

2008-04-01 @ 09:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback