Söndagkväll

Nu är sommaren här på riktigt :)

I fredast var jag, Ika och Lina ner till Jessica och Fredde i Nämpnäs en sväng och grillade korv och drack saft :) mys :) Sen for jag och Ika efter Nixell och Slussnäs och for till JP en stund å lyssnade på vacker karaokesång :D Resten had int nerver att vara där så länge så vi for iväg ti kstad då iställe (där det för övrigt var betydligt slöare :P) Träffa på nå annat folk där då å det hela slutade med att dom tryckte in sej 6 pers+jag i Nixells stackars volvo och jag körde iväg dem till Kaskö och lämnade dom där å for hem å sova :P

ika, slussnäs å nixell, 3 av 5 pers i baksäte :P resterande passagerare :P

Lördagen blev det studentkalas nästan genast jag vaknade :) For tillsammans med Lina, Ika Malin och Evelina till Kajsa och firade att hon blivit student :) Varmt, mycket folk å god mat. Jordgubbar! Nam :P Å Kajsa var så fin! :)
Sen for jag och Evelina me Jimmy till Kaskö och firade Andreas artesanexamen och åt smörgåstårta :) ljuvligt sommarväder å trevlit folk :)

andrea, antti, jimmy å jag

Säsongsöppning i Fagerö på kvällen. Jobbade i grillen. Tungt men roligt jobb! Bra betalt å man får prata å skojja me en massa människor :P Var där från 18.00 till 3 på natten... Först är det alltid en massa som ska diskas undan från restaurangen å mellan 9 och 2 grillar vi hamburgare och sen till sist städning...
Efteråt kom Evelina och Ika och hämtade mig, Nixell och Jimmy och så blev det Teboil, en sväng ti Kaskö och lite allmänt köras. Ja had jättekul, ha int skratta så mycke på länge, och de va jättskönt att int behöva köra en gång, Evelina skött om de. :)

elin i grillen, skriver prislista :) jag å jimmy på lördasnatten chaffisen :) andra dagen med körkort jimmy je på gång :P nixell va svår ti fång åp bild :P ika e tröttis :)

Kom hem på måron nångång och idag ha ja igen vari i jobb 12-16.30. Sov till 8 sen när ja kom hem och nu ha ja vari ut me Ika å stått å tala me Jimmy å Hannus på rörparkeringen, å så en sväng ti teboil å äta paniiiiini :P

Imåron ska ja fara ti vasa å fixa lite i lägenheten. Evelina ha vari där redan idag och börjat på :) Ska bli kul att få flytta in. Å skönt att int behöva vara hemma... Håller ren på att bli knäpp... Å nu ska ja sova så ja orkar opp :P Ska fösöka skaffa mej en dyngsrytm ha ja tänkt :P ¨ Blev nu kanske int så mycke rolit här nu, bara allmän update, men de e nu så då...:P

(Lukke, ja ha no skrivi men blogg.se suger :P därav dom få inläggen :D)
2008-06-03 @ 17:07:15 Paarrteeey! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback